2013. május 10., péntek

THE FIRST INTERVIEW

Hello!(: A mai napon még biztosan fogok jelentkezni, de végre eljutottam odáig, hogy ki...tudjam...tenni az első Interjús élményemet (huhuuhuuu) :$ Ide is elérkeztem, hogy ilyeneket tehessek ki, ami rettentően megtisztelő számomra!(: (http://kritikakversenyek.blogspot.hu/2013/05/3-interju-w-susan.html


1. Először is köszönöm, hogy elfogadtad az interjút.

- Én köszönöm, megtiszteltetés, hogy rám gondoltál!(: 

2. Mikor kezdtél bele a blog írásba, és mindig is ezt szeretnéd majd csinálni, vagy majd egy könyvet is szeretnél írni?

- Hmm...érdekes kérdés és tömör. Fél éve körülbelül, hogy belekezdtem az írásba, barátnőmnek köszönhetően. Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy meddig fogom ezt csinálni, egyáltalán hasznomra fog-e válni majd a későbbiekben, de amíg örömömet lelem benne - és másoknak is - addig fogok írni természetesen. Könyv. Van itthon egy irományom, ami a magam kis Word file-jában van elmentve, amit remélem majd egyszer kiadhatok, de addig még rengeteg kis szócskának kell megjelennie benne, hiszen még korántsem tartok benne a felénél, ötleteim vannak, de idő hiányában nem tudok azzal foglalkozni.

3. Mi vagy ki miatt kezdtél bele a blog írásba?

- Fentebb leírtam, de jobban kifejtem, hogy szép hosszas interjút tudjak adni. Középiskolás létemre megismerkedtem az egyik évfolyamtársammal, akivel egyik napról a másikra lettünk jóba. Egy napon viszont elárulta nekem a titkát, miszerint is ő ír. Belegondoltam, hogy vajon én is képes lennék-e rá? Belekezdjek-e? Természetesen ezeket neki is leírtam, ahogy az ötleteimet is, és támogatott. Minden alkalommal előbb látja az írásaimat, mint az olvasóim, mert szeretem kikérni a véleményét, és igenis ő egy olyan barátnő, aki megmondja, hogy ez, vagy ez nem tetszik neki, javítsak rajta. Mondjuk mostanság ez megszűnt, mert szeretjük egymást meglepni, de ennek ellenére, felnézek rá, hiszen miatta tartok ott, ahol. 

4. Mi inspirál téged?

- TI!:) Csakis ti ösztönöztök engem, mind azzal, hogy írtok az adott részhez és mind azzal, hogy feliratkoztok. El sem hiszitek mennyire meglepő és jó érzéssel eltöltő az, hogy fellépek a blogra és látom, hogy ennyien olvastok, néztek és kommenteltek. Néha-néha csak nyitott szájjal bámulom a képernyőt, hogy "Most ez komoly, vagy álmodok?" Nagyon megtisztelő ez számomra, és hihetetlen. Néha elgondolkodok, hogy mivel érdemeltem ki a szereteteteket. 

5. Vannak barátnőid akik olvassák valamelyik blogodat?

- Igen, egyetlen egy, aki bátorított!(: Meg természetesen azok a lányok, akikkel a blog miatt ismerkedtem meg.

6. Milyen érzés fogott el amikor megírtad az epilógust az I'm sorry, I'm not good enough for you-ba?

- Nagyon nehéz volt...Mai napig gondolkodok azon a blogomon, hogy túl gyorsan hoztam a részeket, lassabban kellett volna, mivel akkor még mindig ott lehetnék, de tudtam, hogy mindennek eljön a maga ideje. Érdekes volt "megölni" Emily-t, hiszen valamilyen szinten magamat formáltam meg benne, de kellett egy váratlan befejezés is, és egy boldog vég. Egy tökéletes zene és sok-sok óra, ami által sikerült megírnom azt a bizonyos Epilógust, amivel bebizonyítottam, hogy bizony megríkattam sok-sok embert, de a végén minden jóra fordult. Különböző érzések jelentek meg bennem akkor, volt, hogy sírtam, volt, hogy nevettem a végén ez a kettő pedig találkozott egymással. :)

7. Kiskorodba is érdekelt az írás?

- Kamasz koromban verseket írtam. Gondoltátok volna?:)

8. Írsz vagy írtál már novellát, és ha igen miről szól?

- Még soha életemben nem írtam, talán egyszer erre is sort kerítek majd!(: 

9. Mit szeretnél elérni az életedben?

- Jelen pillanatban az életemben az a fontos, hogy leérettségizzek utána pedig sikeresen megvalósítsam az álmaimat. Ezen belül legyen egy szerető férjem és gyerekem. A többi már csak amolyan feltét, ami ezeket körülveszi. (:

10. Honnan szerzed a blogjaidhoz az ötleteket?

- Fejemből. Észre sem veszem és már a következő blogom fejlécét csinálom. Néha meglepem az embereket az ötleteimmel, de ez van. Rengeteg olyan dolog van a történeteimben, amit átéltem vagy csak az érzéseim, de persze ezek olyan rejtelmességek, amiket nem tud érzékelni az olvasó. (itt arra gondolok, hogy a sok csalódás-öröm közül nem tudja eldönteni, hogy vajon ez-e az igazi átélt dolog, vagy az) (:

11. Ha egy szót mondhatnál ami rád illik melyik szó lenne az?

- Önkritikás. 

12. Az olvasóiddal fel szoktad venni a kapcsolatot?

- Az utóbbi időben szép számban gyarapodtatok az ismerőseim között!(: Szeretem az olvasóimat, és szeretek velük kapcsolatba is lépni. Bárki bármit szeretne megtalál és ír, amit örömmel fogadok.

13. Mik az álmaid a jövőbe?

-. Ha minden igaz vállalkozásnál fogok dolgozni (első számú álom), jövőre év vége felé London egy évre. Kint egy koncert persze tervben van, mondjuk nem tudom 20-21 évesen helyes-e még ott tombolni (persze London mind barátnővel együtt!(: ) Aztán reménykedem, hogy kint megtalál a szerelem és akkor nem csak egy évig, hanem hosszabb ideig tartózkodhatok kint. Ezek után pedig családalapítás. (: Lehet ezek mind korai dolgok, de 25 évesen már szeretnék magam mellett tudni egy kis gyerkőcöt (: 

14. Volt már olyan blogod amit töröltél, ha igen mi volt a címe és miről szólt?

- Volt, pont az, amit itthon írogatok (könyv szerűség). Forget the past. Mindössze két rész volt feltéve, Anne a lány neve és persze benne van Harry de csak leírás szerint lehet felismerni (Harold Daniel Baker) Hmm.. a lány egy örökbefogadott gyermek a családban, aki egy divatcéget vezet (New York) és terjeszkedni szeretnének, éppen ezért megy el London leghíresebb épületében, akinek Harry a vezetője. Innentől kezdve H. próbálja bűvkörébe csalogatni Anne-t, sikertelenül.

15. Ki(k) a példaképed/példaképeid? ( csatolhatsz képet is. )

- Az egyetlen és utánozhatatlan Selena Gomez.

2 megjegyzés: