2013. május 5., vasárnap

MÁR MOST SZÉTVET AZ IDEG...

Ah... pár óra és érettségi. Gyomor görcsben, tenyér izzad, has morog és agy zavarodott.
"Csinálj olyat, amit szeretsz és az egy kicsit elrepíti másfelé a gondolataidat" 

OKÉ! Mi a .... csináljak? Bele akartam kezdeni egy új rész írásába, de nem ment. Elkezdtem fejlécet csinálni, lezavartam egy interjút (igen:$ túl az első interjúmon, amit majd láthattok) , de nem tudtam nem arra gondolni, hogy életem talán legrosszabb hete vár rám. Húh...életemben nem voltam ilyen ideges...komolyan!!! De... a fejléc elkészült, és a gondolatok jöttek. Írni kezdtem, de... ezt a későbbiekben tuti átírom, mert tiszta stressz közben született meg. "Már megint egy új blog?" gondolom ez járkál a fejetekben, de igen! 


Azért remélem valamennyire tetszik, még így is ...keszekuszán. Pénteken vagy még csütörtök este helyzetet jelentek!! + új rész! :) 

Imádlak benneteket, irtó drágák vagytok (még fb-n is kaptam levelet, amivel sok sikert kívántatok) <3 

Hát...akkor irány aludni, vagyis...megpróbálok. Akkor hét végén jelentkezek!

Millió puszi!!

Have a nice day,
Susan!:* 

3 megjegyzés: