2013. május 8., szerda

KIVERTÉK A BIZTOSÍTÉKOT....

Eléggé szánalmasnak tartom az embereket... BOTRÁNYOS VOLT a történelem, ennek ellenére, azért sikeresen vettem az akadályokat.

Borzasztó, hogy mennyire gecik tudnak lenni...de komolyan. NEM FONTOS A VILÁGHÁBORÚ?? Még csak esszében sem volt benne.., ami kicsit szó szerint felbaszott.... szánalmas ez az ország, csak ennyit tudok mondani. Magyarország ide vagy oda, ez az egész arra megy, hogy visszaszorítsák a továbbtanulókat, mert túl sok a diplomás gyerek. Se világháború, se IV. Béla, se XIV. Lajos... tényleg fontosabb az EU...meg a mucsaröcsöge.... Eddigi érettségit...kinyomtattam, az összeset, komolyan úgy indultam el, hogy jó, ettől nem félek, de amikor megkaptam kisebb szívroham kerülgetett. Felháborító, hogy nem tartják a ténylegesen is fontos történelmet szükségesnek, de tényleg...majd pont a középkorra fog épülni az egész szar. És még ezek csodálkoznak, hogy elmennek a diákok + fiatal felnőttek az országból:D Sírnak, hogy kevés a pénz és nem értik miért hagyják el a szülőhazájukat. Hát ezért...magukba kéne nézni, hogy ne legyenek ennyire tetűk....mert ez SZÁNDÉKOS KIBASZÁS. Úristen...ennyire még nem idegesített fel érettségi, komolyan eddig semmi nem volt... Remélem, hogy holnap az angolt is nehézzé tették..., mert ha nem akkor, még van rá lehetőségük. Karcolják össze az összes CD-t :D már azon sem lepődnék meg. "Találjátok ki" címszóval. Minden alattam lévőnek üzenem, hogy ti még jobban fogtok majd szívni, ez tuti így van.(50%-ra fogják emelni a kettes határt, és ennél csak szarabb lesz minden..) Ezért kell innen elmenni a szarba, mert árakat adókat emelni tudnak, de szart se nyújtanak. Ahogy a pontokat is emelik, de az érettségit meg nehezítik. Puszi a seggükre...sikeresen elérték, hogy úgy beszéljek, mint még soha..... 

5 megjegyzés:

  1. Mi sem és a tanárunk se erre számított ma, nagyon szar volt az egész. 1 feladat volt amihez semmit nem tudtam írni mert nem is tanultuk, mert odáig nem jutottunk el, az EU-s feladat volt az. Tényleg nehéz volt még a tanárunk is mondta miután megnézte a feladat sort

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kalap kaki volt.... világháborút azért beletehették volna, mert ez így szégyen volt....

      Törlés
    2. Tényleg jó lett volna ha benne világháborús téma...

      Törlés
    3. de minek az?:D lényegtelen...

      Törlés
  2. OMFG! Nem akarok felnőni! Félek! Ha belőled azt váltotta ki, hogy úgy beszélsz mint soha, akkor én be vagyok tojva. Nem. Én. Soha. De. Soha. Nem. Akarok. Felnőni. Pán Péterhez megyek Csodaországba!:DD

    VálaszTörlés