2013. május 6., hétfő

MAGYAR? PIPA

Azt hinné az ember, ha egy érettségiző 4 óra körmölés után már soha többet nem kívánkozik írni...ez nem így van. Azt, amit szeret azt csinálja, jelen pillanatban miattatok. Tudom azt mondtam, hogy egyben akarom majd letudni a kis helyzetjelentést, de...lehetetlen...:D 

Szóval, kezdeném a kis történetet. - ha kíváncsiak vagytok rá -

Egész este nem aludtam, nem bírtam másra gondolni, csak arra, hogy bazdmeg (bocsáánat) holnap kezdődik el az írásbeli. Görcsben voltam, forgolódtam, sírni lett volna kedvem. Zsuzsi..nyugi...ez nem olyan dolog, amit csak egy egyszerű szülői igazolással megúszhatsz. Ezek keveregtek a fejemben, majd reggel lett. Álmosan, szem-dörzsölgetve keltem ki, idegesen szóval...nem mondhatom, hogy a legjobb napjaim közé fogom sorolni. 

Elkészültem, és istenemre esküszöm többet nem veszek fel kosztümöt, mert annyi macera van vele (főleg Wc szempontjából), hogy csak na. Nem regélném, hogy a harisnyám hány helyen szakadt el a szék miatt, mert lényegtelen.

Nyolc előtt pár perccel úgy léptem be a terembe és foglaltam el a helyemet, hogy...ez csak egy dolgozat, semmi gáz nem lesz.. (kivéve, ha bukó, nem javíthatsz).

Nyelvtan, őszintén megmondom imádtam. Nem tudom van-e köztetek érettségizős, de a gyerekes téma nálam mindig nyerő. Az már mellékes, hogy rohadt kevés volt rá az idő 60 perc, míg az irodalomra 3 óra(?????). Túlzásnak érzem, de a nyelvtanra én picivel...több...időt hagytam volna, ennek ellenére végeztem. 4 oldal (500-1500ig terjedő) fogalmazás, elemzést kellett írni, amit én 3 és fél oldalba sűrítettem be, de túlon túl megvan a határ. Gondoltam rátok..nagyon-nagyon sokat, néha még mosolyogtam is, de eljött az a nap, amikor nem a blog járt a fejembe. Ha ide kerültök, akkor azt tanácsolom, hogy a nyelvtant nagyon centizzétek be, mert sok az olvasás része, értelmezés stb. 

A vicces része, amikor barátnőmmel együtt nevettem.
Anyu felhívott utána:D 
- Bemondták, hogy volt Berzsenyi. - WTF? VOLT BERZSENYI? 
- Anya ne szórakozz, én nem láttam olyat:D mindössze a címeket jegyeztem meg, azon belül Az Árva. Arról regéltem hosszú oldalakon keresztül és szégyen szemre olyan szavakat néztem meg a helyesírási szótárba, amit alap lenne tudni, de adott esetben azt sem tudtam, hogy fiú vagyok-e vagy lány. Hú...még mindig remeg a kezem, de holnap matek. És...egy utolsó jó tanács, saját hibámból. Ne hagyjátok a dolgokat utoljára...mindig is ebbe a hibába esek, hogy inkább utoljára tanulok napokat, minthogy szépen naponta 1-2 órát. Hát igen...ki mit vet úgy arat.

Azért kabalák nálam voltak Londonos karkötő és anyu leánykori nyaklánca. Hátha alapon.:D

Bocsi, hogy ismét fölös poszt, de, de annyira szeretlek benneteket, és gondoltam.... :)
Csütörtökön angol, szerdán töri, holnap matek. És...most már az angolban is bizonytalankodok, de ilyen egy izgulós ember(:

Sok-sok sok puszi, és jóóóóóóóó osztálykirándulást nektek.

ui.: tudtátok, hogy Orbán lánya is most érettségizik? Ezt a Corvinuson mondták még, amikor bejártam matekra, és elvileg...lehet emiatt könnyebb lesz az érettségi, de ki tudja, lehet mende monda. (mármint a könnyítés, sőt alapból 20-ról 25%-ra emelték a ponthatárt, szóval ez is lehet magyarázat) 

Have a nice day,
Susmus..:*

4 megjegyzés:

  1. Nekünk nincs osztálykirándulás, mert csütörtökön érettségizik a fél osztály angolból előrehozottan, és így mivel tanulniuk kell, ezért nem mentünk sehova :// majd csak júniusban...
    Eltudom képzelni mennyire ideges vagy. Én még csak jövőre fogok érettségizni, de már most ideges vagyok ha rá gondolok. :S Tudom, nem sokat segít ez ilyenkor senkin, de próbálj megnyugodni, biztosan sikerülni fog mind! :) Sok sikert továbbra is! Hidd el, menni fog! :) Neked is szép napot!
    Ja és, ne matekozz túl sokat, pihenj is egy kicsit. ^^

    VálaszTörlés
  2. hát hallod én nekem az utolsó feladatra nem is volt időm szövegértésnél... robbanni tudnék most h eduline-on ránéztem a megoldóra. egy az hogy alig emlékszem már hogy mit írtam, de eléggé remélem h a 25%ot sikerült összehoznom. a holnapi matektól nem félek annyira (sok sikert Neked is holnapra) inkább a töri esszétől. angoltól ne félj, az mindig könnyű maximum a hallgatás, de angolnál tanácsos 1-2 padsorba ülni ha tudsz, mert úgy a magnó is esélyes hogy megérted. engem nagyon idegesített ma hogy a 12 fős osztályban kb 9en fújtuk az orrunkat köhögtünk... de legalább kész a magyar egyik fele...
    sok sikert továbbra is, még egyszer :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hál' istennek én befejeztem a szövegértést, igaz necces volt, de mindenhova írtam mindent. Azt tudom, hogy a keretezős feladatot elbasztam...b helyett d-t kereteztem, azt már nagyon sietve. Én a matek miatt izgulok...nagyoon. viszont az angolra köszi a tippet, mindenféleképpen előre fogok ülni! Nekem osztálytársam azzal szórakozott szövegértésnél, hogy a tollát kattogtatta. Szerinted..?:d Fülemet befogva olvastam. :DDD
      Sok sikert neked is, aztán holnap jelentkezz!(: szurkolook <3 :*

      Törlés
  3. Nekem még 6 jól van csak 5 évem van az érettségiig (picurka 6.-os vagyok :/) , úgyhogy már előre félek tőle! Nem vagyok egy stréber alkat, és a tanulni is csak ilyen muszáj alapon tanulok, már ha tanulok!

    Nylevtan! -.- az én örök ellenségem. Sok szabály, meg a p*csa tudja mi! Nem is a nyelvtannal van bajom, a tanárral! Az a csicska ribancot kaptuk erre az évre és... és megmondom, hogy kb. eddig 40-50 óránk volt, de max felére jött be! Olyan sokszor volt helyettesítve, hogy két kezemen nem tudom megszámolni! Azt csinálja, hogy elküldi, hogy mit kell megcsinálni, ilyen 5 oldalakat, új anyagok meg minden. És mi kis hülye fejjel csináljuk meg amit még nem is vettünk. Na most kipanaszkodtam magam!
    Irodalommal nincs bajom, de a tanár ugyan az szóval, érted!
    Bocsi, hogy ennyit regélek de unalmamban azt se tudom mit csináljak!:D Bár lenne itt tenni való!
    Még egyszer: SOK SIKERT! (de sokszor írtam már ezt o.O)

    Love,
    Em

    VálaszTörlés