2013. május 1., szerda

KÍVÁNSÁGOK, AMIK...

Van egy olyan mende-monda vagy inkább tanács, amit tavaly kis érettségin megfogadtam és egy tétel kivételével végig bevált. (Ezt még anno egy végzős tanácsolta nekem(: )

Nos...érettségi előtt felírod azt a tétel nevét, amit szeretnél kihúzni, tavaly ezt tettem és, amint már mondtam a töri kivételével be is vált. Szóval...próba cseresznye, én most ide körmölöm le a kívánságomat! 

  • Töri : Első világháború
  • Irodalom: Petőfi Sándor hitvesi költészete (kedvenc költőm, imádom!)
  • Nyelvtan: A határon túli magyarok nyelvhasználata
  • Üzleti gazd.: Marketing or Marketing mix
  • Angol : ez az egy az, amiből nincs kívánságom, bármi jöhet.(: 
Hát, reményekkel teli sietek vissza tanulni!:* 

Jó éjt nektek!(: 

Have a nice day,
Susan:*

3 megjegyzés:

  1. Előre is sok sikert az érettségihez! :)

    VálaszTörlés
  2. Mint már írtam. ÜGYIII LEGYÉL MERT HA NEM.. AKKOR NEM TUDOM DE VALAMI BIZTOS FOG TÖRTÉNNI. Fhuu, nagyon izgi a tesi óra ha versenyen vagyunk de a verseny még el sem kezdödött. Értelmes vagyok :p. Biztos ezért lett a nyelvtan dogám kettes :(. Na mindegy.

    Love,
    Em

    VálaszTörlés
  3. Sok-sok szerencsét;))
    (Petőfi <3 )

    VálaszTörlés