2013. május 7., kedd

ORBÁN LÁNY OKOS....

Vicc..vicc vicc.  :DDD 
Tanárok szerint megsz*tuk ezzel a matekkal, ugyanis nehezebb volt, mint az eddigiek. :D Vicces látni osztálytársaktól a kiírásokat, hogy "Meleg a pite". :DDDDD
Sírok...sírok :DD (de a nevetéstől).
Kedves érettségiző társamtól/társaktól is várom az élménybeszámolót, hogy belőlük milyen érzéseket váltott ki eme kedves matematika. 

A vicce(pedig nem az) számomra, hogy második padba ülve folyamatosan néztem egyik kedves osztálytársamat, aki csak ennyit tátogott el nekem "bukta". Így utólag visszagondolva ez nem vicces, de akkor az volt. Hazaértem fájt is a fejem...Holnap töri...attól érdekes módon nem félek, viszoont.:') Nénikém hívott, hogy augusztusban születendő kislánya hasonlít rám. (kicsit abszurd:D).

Ma rövidebbre sikerült e beszámoló, de nem is kívánom a véleményem most kifejteni, csak áldom azt az embert, aki csinálta a matekot! :)) Innen sok "csók" neki :* :* 

Indulok törizni, vár I. István pajtikám:\ (: 

Have a nice day, 
Susan:*

5 megjegyzés:

  1. Én örülök ha meglesz a kettes, megcsókolom a földet az biztos. Nálunk is érdekes volt. Reggel elindultam itthonról ideges voltam, beértem a suliba már el is múlt. Az első rész még nem volt vészes, de aztán jött a második, végén majdnem elsírtam magam, úgy jöttem ki, hogy oké otthon ki sírom magam és utána a törire koncentrálok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor csatlakozom hozzad es egyutt nyomjuk szankat a foldre!!! En rendesen be is konnyeztem:/!

      Törlés
    2. Jaa es meseltek h volt olyan suli ahol a tanar segitett....amikor ezt meghallottam fortyogott a verem...

      Törlés
  2. Képzeld, egy percre rá miután megosztottad, én már olvastam is!:D
    Ez tényleg rövidebb lett!:/ Pediiig érdekelt volna! Tényleg! Én már hat évre előre félek!

    Áááá, ezt most vettem észre! 69 felirítkozója van eme elképesztő blognak! :DDDDDD
    Ennyire jóban vagy I. István-nal?! o.O

    Love and SokSiker - még egyszer, de nem utoljára! ;D
    Em

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy spanom az öreg...:/ IV. Béla is itt van. Éppen azt ecseteli,hogy miként telepítette be a kunokat a csata után. De megjelent a mai oktatáson Horty is, Hitlert miatta nem engedhettem be..azért csak elraboltatta régen a fiát:( mindent megtesznek az érdekemben!!! <3

      Törlés