2013. április 27., szombat

HŰŰŰŰŰŰ*-*

Sziasztok!:$ 

Jelen pillanatban teljesen ámulatba ejtve írok nektek!:')
Harry Styles előtt áll egy hapsi, akit nagyon-nagyon kedvelek, kedvenc színészem, szóval semmi szerelem meg ilyesmi :D Egy normális szó nem jön ki a számon, de komolyan! HŰŰ... Tudom lány vagyok, meg miegymás, de imádom a Vasembert :$ *csillogószem* 
Unokaöcsémmel és apummal nagy rajongói vagyunk (főleg én:$ egyesszámú lány) 

Szóval, a mai napon apuval elmentünk megnézni és két óráig bámultam a képernyőt. Hozzáteszem mindezt úgy, hogy előtte nagyon úgy festet a dolog, hogy nem megyek, mivel  testem lázban égett (tudom..betegen menni moziban nem túl...jó ötlet..de ez van:\). Üzleti gazd-os tanárom csütörtökön mondta, hogy mennyire fáj a torka, erre péntek estére nem belázasodtam? Enni alig bírok, annyira fáj, de egy jó fogyókúra sosem árt. (:  Szóval, (hűű...mai napon már ezredjére használom ezt a szót, nézzétek el :$ tényleg nem találom a szavakat) Tony Stark (Robert Downey Jr.) ismételten hatalmasat alkotott. Tyűha..szóval :D most édesanyám parancsára két takaróval magamon kell ágyban pihennem, de elkezdtem az új fejezetet írni, úgy gondolom a mai napon még talán befejezem, de ez a film...új ötletekkel látta el az elmémet. (: 

Bocsi a felesleges bejegyzésért, de muszáj voltam leírni. :$ 

ui.: akik ilyen szerencsések, hogy ilyenkor betegek, azoknak innen üzenem, hogy mielőbbi gyógyulást!:* 

Have a nice day, 
Susan :* 

18 megjegyzés:

  1. Én is ma nèztem meg,csak IMAX-ben *------* legjobb film az egyik legjobb pasival :D jobbulást neked :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaj:$ még mindig teljesen ámulatba vagyok. Annak ellenére, hogy "sötét" múltja volt, rendesen felhozta magát és rohadt nagy respect neki!! :')

      Jó színész, jó a hangja...és a kinézete is húúú:') :D najó nem olvadok el. És még én azt hittem, hogy egyedüli lány vagyok, aki rajong ezért a filmért (meg a pasiért:D). Kellemes csalódás.

      Igyekszem gyógyulni::))) :* :*

      Törlés
  2. Szegénykém :s, gyógyulj meeg! Azt a filmet én is imádoom :$ én uncsibátyámmal meg hugommal néztem neten, és az nem olyan jó mint a mozi, de mindegy.
    Mázlista! Én a mamámhoz vagyok száműzve mert kitagadtak egy lagziból :/ na jó nem szó szerint. Azt mondták, hogy a gyerekek már nem férnek be a helyi fogadóba. Na ezt unokabátyám lefordította nekem gyerek nyelvre: jól beakarnak rúgni és ha a kölykeik ott vannak nem szabad. Hát kösz. Ezért lemaradtam egy lagziról. :'( Na, mindegy.

    Én még egy ici-picit beteg vagyok, de az már semmi.

    Úgy várom a kövi részt, mint... ahogy a majom örül a farkának. Komcsi.

    Jobbulást mégegyszer, fél órád van feltenni a kövi részt mivel azt irtad, hogy lehet, hogy ma fent lesz! Csak viccelek.

    Love,
    Em

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Ugyan ezt akartam írni, hogy tuti alkohol van a dologban!;D Jobb is, hidd el!:)) JAAJ, nagyon megleptek, hogy szeretitek *-* hazajöttem megnéztem még1* :D Moziban tényleg jobb volt, hanghatás minden :$ de ha nincs más, jó ez is. :) Hamarosan felteszem, lehet éjfél előtt!:)) :*

      Sok puszii,Sus :*

      Törlés
  3. Én is pont tegnap néztem meg apuval moziba és meg kell mondjam, hűű! *-* én eddig is jó pasinak tartottam, de most!:DD Iszonyatos jelenetek vannak benne, a végén is, az a sok páncél..a kisgyereket pedig imádom. Áá, nagyon jó volt.:')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :$$$$$$$$$$ én is eddig hangoztattam mindenkinek, hogy jó pasi :$ de a reakciók kb ezek voltak "de ez öreg" "ronda". ilyenkor hatalmas düh öntött el "szeretnél te így kinézni ilyen idősen". haláli az alakítása, egyszerűen kiváló színész!*-* Azt a kisfiút...tejóó ég de imádtam. " itt hagysz, mint az apám?" "őő...igen" :DD na és az a karóra.. :D hatalmas *-*

      Törlés
  4. -nehogy összetörd, limitált kiadás!
    *összetöri*
    -Jólvan, nem az enyém volt, de ezért téged öllek meg először..:DDD
    NAGYON NAAAGY:DDD <3 és a Hapy..áá:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD MEg:DDDD haha :DD

      - Ez a lyuk emlékeztet valamire, nem?
      - Mire?
      - New Yorkban a féreglyukra.
      - Hagyd abba!
      - Buli volt.
      *elrohan*
      - Látod mit csináltál?

      - Dzsarvisz ( bocsii :D nemtudom, hogy írják a nevét)nézze meg az agy és szív működését!
      - Minden rendben van önnel uram, csak pánik beteg!
      - Pánikbeteg? Én?: DDD haha :DDDDDD halálii <3

      Törlés
  5. És a Mandarin? XDDDDD
    "én nem mennék be húsz percig" xdd felvisítottam a moziszékbe:DDDD
    aztán *sikít*
    -áá gól, olé,olé,olé-olé:D
    Ő volt a legjobb benne xdd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó...:D most nagyon nevetek:'DDDDD és az a pali, aki a kezére tetováltatta Tony-t?:DDD "ó bocs ez én volnék?:D"
      A másik meg:DD "Hány km van Tennesse és Miami között?" "mit csinálsz?" "ezt...Ezt.... higgyétek el nekem vérben fogtok fetrengeni 5..4..3..2..1.." :D és hányszor számolt:DDD "el kellett volna mennetek, már érkezik 3, 2... és megjött:DD"

      Törlés
  6. Áá rohadtjóóóó xddddd de akkor is a Mandarin a favorit:DDD "melyik cica kell,válassz?" xdd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HA-LÁ-LI :D Azért örülök, hogy vannak rajtam is, akik csípik:$ ÉS, hogy megtaláltuk a közös hangot:D MEg amikor a ruhája nem tudott a sufniból kijönni:D

      Törlés
  7. Na , ennek én is:DDD Jó, hogy ezt így meglehet veled beszélni:D igen-igen xdddd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :$$$ Ennek örömére megyek megnézem a harmadik részt -ismét:D - :D

      Törlés
    2. megbeszélésről jut eszembe, nyílt vagyok és szeretem az emberek baját gondját meghallgatni, szóval bármikor bármmi van, itt kibeszélheted magad!(:

      Törlés
  8. De jó neked:DD Megyek hozzád!:D Rendben, köszi!(: facebookon vagy itt?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fb-n megtalálsz mindig, itt is, de gondolom nem szeretnéd napvilágra adni a dolgaidat(: Susii Mauterer ként megtalálsz fb-n (mondjuk lehet ismerősöm vagy már, nem tudom a becses nevedet, csak az alteregódat) (:

      Törlés